Harkányban találtunk rá az egyik legjobb magyar hotelre

A legtöbb szabadságot nyáron és karácsonykor, az év végén veszik ki az emberek. Arra is gondolnunk kell az éves szabadságunk tervezésekor, hogy mikor van szükségük a pihenésre. A nyári lazítás után ugyanis sokan nem bírják már az őszi hajtást szabadság nélkül. Szerintem az a legjobb megoldás, hogy ha nem csak nyáron és az év végén vesszük ki a szabadnapjainkat.

Minden évszakban ki kell venni 1-2 napot, így a hétvégével egybekötve már elég jó kis nyaralásokat össze lehet hozni. Sokan azt mondják, nem elég egy pár nap ahhoz, hogy nyaraljanak, de ha nem külföldi hosszas utazásban, hanem valami kellemes belföldi időtöltésben gondolkozunk, akkor a 3-4 nap bőven elegendő a feltöltődéshez.

Egy pihentető kikapcsolódás megtervezésekor sok mindenre kell figyelni. Jó ötletnek tűnhet a programok nélküli lustálkodás, de a legtöbben ezt a fajta nyaralást egy nap után megunjuk. Nem tudom elképzelni, hogy csak a hotelszobámban feküdjek, mikor fel is fedezhetném a környéket. Ha új helyre megyünk, pazarlás csak a hotelben maradni, de nem lehet elhanyagolni azt a tényt sem, hogy sok időt fogunk ott tölteni, így mindenképpen olyan szobát érdemes választani, amiben jól érezzük magunkat, ahol kényelmesen tudunk pihenni.

Az őszi szezonban számolni kell az időjárással. Célszerű ilyenkor inkább fedett programokat szervezni, mert egy kirándulást könnyedén elmoshat az eső. Az a legjobb, ha olyan helyre megyünk, ahol mind szabadtéri, mind fedett programok közül választhatunk.

Én nagyon szeretem a fürdőket, így mikor a szokásos őszi vakációnkat terveztük, egy híres fürdő közelébe foglaltunk szállást.

A https://baranyahotel.hu/ oldalon nézelődtünk. Ez egy hotel oldala. Ebben a hotelben annak ellenére, hogy pont vele szemben van a világhírű fürdő, wellness részleg is található. Ennek kifejezetten örültem, mert minden nap tudtunk pancsolni úgy is, hogy nem kellett belépőket váltanunk. Persze kipróbáltuk a fürdőt is, de csak egy nap mentünk oda, a többi nap a hotel adta lehetőségeket élveztük. A fürdő nagyon zsúfolt volt, ezzel ellentétben a hotelben rendesen volt helyünk.

Nem csak ebből állt a nyaralás. A környéken nagyon finomakat ettünk, az időjárás pedig kegyes volt hozzánk, így az egyik nap még kirándulni is tudtunk a közeli hegyeken.

A jó borok kedvelői a közeli borospincékben igazán remek borkóstolásokon vehetnek részt, de kötetlen borozgatásra is van lehetőség, ha valaki nem szereti a megszervezett borokat, vagy nem akar ismeretlenek társaságában lenni.

Mi nagyon élveztük a hotelben való tartózkodást. Nekünk is egyébként az egyik kollégám ajánlotta a helyet. Ők nyáron voltak itt, és teljesen el volt ájulva tőle, ami nála nagy szó.

Biztosan mindenki ismer olyan embert, aki minden nyaralásról úgy jön haza, hogy semmiségek miatt panaszkodik. Túl kemény ágyak, túl puha párnák, várni kell a recepciónál, túl fűszeres ételek, nem szimpatikus a recepciós stb. Mindig valami apróságon akad fent, ez volt az első alkalom, hogy úgy jött haza egy nyaralásról, hogy nem azt kellett hallgatnom, hogy mi volt a rossz. Volt már olyan, hogy azt kifogásolta, túl sokan voltak egy wellness medencében, máskor pedig az volt a baja, hogy túl kevese voltak. Sosem sikerült kiigazodnom azon, amit ő mondott, neki szerintem lehetetlenség megfelelni.

Éppen ezért, mikor panasz nélkül, csupa jó emlékkel tért haza Harkányból, úgy döntöttem, nekünk is muszáj elmennünk oda, mivel nagyon jó lehet, ha nem talált semmiben sem kifogásolni valót.

Így, a kollégám ajánlása alapján választottuk ezt a hotelt. Ő mondta, hogy a https://baranyahotel.hu/ oldalon foglaljuk le a szállást. Itt tudtuk megnézni a szobákat, több információt szereztünk a wellness részről is.

Voltam már olyan wellness szállóban is, ahol egy jakuzzi jutott 30-40 emberre, az nem volt olyan kellemes élmény, mint a mostani. Masszázst és különböző szaunákat is igénybe tudtunk venni, így feltöltődve tudtunk hazamenni.

Felesleges mindig csak spórolni a szabadságokkal, sokkal hatékonyabban tud dolgozni az ember, ha bizonyos időközönként elmegy kikapcsolódni egy-két napra.

Az ilyen, rövid szabadságaimat mindig belföldi utazásokra tervezem, így nem kell sokat utazni, de sokszor ugyanazt az élményt megkapjuk, mintha csak külföldre mennénk.

Harkányban például nem csak a fürdő világszínvonalú, hanem a hotelek is. Legalábbis ahol mi voltunk, az nagyon jó volt.

A szobánk nagyon szépen volt berendezve, habár elég egyszerű volt, felesleges dolgok nélkül. Szeretem az ilyen szobákat. A személyzet nagyon kedves volt, mindent megtettek azért, hogy teljesen zavartalanul tudjunk pihenni, amiért nagyon hálás is vagyok nekik.

A környék pedig egészen lélegzetelállító, teljesen beleszerettem az erdőkbe, a hegyekbe és a kicsi, ámde nagyon hangulatos pincékbe. Szerintem ezen a környéken mindenki talál valamit, ami leköti a figyelmét.