A mai világban ugyan továbbra is számít a pénz, valamint a tulajdon, de egyre nagyobb jelentőséggel bír az is, hogy valaki mennyire tájékozott. Lényeges hatalmat jelent ma már az is, hogy valaki mennyire van tisztában a körülötte zajló dolgokkal, azaz hogy mennyire ismeri a belföldön, illetve a külföldön zajló eseményeket. Minél több hírt fogyasztunk, annál tájékozottabbak lehetünk – a XXI. században pedig ez már egy elengedhetetlen tényező.
Cégtulajdonosként azonban ennél többről van szó: jó, ha egy cég vezetője tisztában van azzal, hogy saját vállalkozását mivel tudja még nyereségesebbé és jól működőbbé tenni. Így az alap dolgokon kívül elég nagy jelentősége van a cégautók kérdésének is. A flottakezeléssel kapcsolatban érdemes felkeresni a http://www.flottakezeles.hu/hitel-lizing-tartos-berlet-afa.html weboldalt, ugyanis egy roppant profi és megbízható szolgáltatás segít nekünk abban, hogy mikre érdemes odafigyelni a céges járművekkel kapcsán.
Ez a szolgáltatás azért is briliáns, mert a munkatársak segítenek átlátni a lízing, a hitel, illetve a tartós bérlettel kapcsolatos információkat és kérdéseket. Nem biztos, hogy elsőre mindenki könnyen különbséget tudna tenni ezen fogalmak között, éppen emiatt egy szuperül megfogalmazott, precíz összefoglalót olvashatunk el ezekről, pontosabban a Hitel, lízing, bérlet, áfa nevű kategórián belül. Különösen lényeges szempontnak gondolják, hogy az őket választó ügyfeleik megfelelően informálódjanak a költséghatékonyságról és arról, hogy milyen módszerrel tudják maguknak megspórolni a lehető legtöbb pénzt. Hiszen jól tudják: egy cégtulajdonosnak nagyon nem mindegy, hogy mire és mikor költ, az pedig, hogy milyen minőséget fizet meg, még annyira nem mindegy. Mindemellett nem csak szövegalapú információkat kaphatunk a hitel, a lízing és a bérlet viszonylatában, hanem mindezt táblázatok formájában is megtekinthetjük, melyeken még jobban átjön a mondanivaló lényege. A táblázatok alatt, pedig még azt is megtudhatjuk, hogy miben más a tartós bérlet finanszírozási formája, ott ugyanis a kifizetés nem egyenlő részletekre van lebontva. Ennek magyarázata az, hogy a futamidő legvégén beállításra kerül egy majdani piaci értéket mutató maradványérték. A futamidő lejárta után a flottakezelő az autót ezen a piaci áron fogja értékesítésre bocsájtani. Tehát mindez nem jelent mást, mint hogy valaki más fogja kifizetni az ügyfél helyett a gépjármű értékének nem kevesebb, mint a harmadát!
Sőt, a Szolgáltatások menüponton keresztül részletes összegzést kaphat mindenki arra vonatkozóan, hogy milyen csomagokat ajánlanak az ügyfeleiknek, és hogy ezekről miket kell tudni. Három ilyet sorolnak fel, elkülönítve, hogy melyikről miket érdemes tudni. Az első a Standard csomag, melyhez teljesítményadó, súlyadó, cégautó adó tartozik, emellett tartalmazza a flottakezelésébe szervizidőpontok szervezését, javítások anyag és munkadíjának ellenőrzését, gumikkal kapcsolatos teendők ellátását, bírságok kezelését, autómentések szervezését, valamint a csereautó ügyintézését. Eközben a Comfort csomag 0-24 h ügyintézést tartalmaz és szintén az alább felsorolt adók a jellemzők rá. Végül pedig a legutolsóhoz, a Superior csomaghoz ennél sokkal több tartozik: garantált díjas szerviz és gumi szolgáltatást tartalmaz, azaz belefoglaltatik a kötelező szervizek költsége, a forgó – kopó alkatrészek költsége, a gumipótlások költsége és a gumiabroncs logisztika.
Én amondó vagyok, hogy akinek cége van, mindenképpen keresse fel ezt a szolgáltatást, hiszen nem csak olyanokat próbálnak megszólítani, akik mondjuk 50-60 gépjárművel rendelkeznek, hiszen tudják, hogy kisebb vállalkozásoknak is jelentős fontosságú a flottakezelés kérdése.